MrsEli | Date: Sunday, 2011-06-05, 8:00 PM | Message # 1 |
Generalissimo
Group: Administrators
Messages: 5454
Reputation: 21 ±
Status: Offline
| Poslije svakog leta piloti avio-prijevoznika Quantas ostave bilješku mehaničarima s opisom problema, a pred sljedeći let mehaničari ostave odgovor što su napravili. Inače, Quantas je jedina svjetska avio-kompanija kojoj nikada nije pao avion.
Zahtjev: Lijeva guma skoro treba biti zamijenjena. Izvještaj: Lijeva guma skoro zamijenjena.
Zahtjev: Nešto se otkvačilo u kabini. Izvještaj: Nešto smo zakvačili u kabini.
Zahtjev: Autopilot sam gubi visinu za po 200 stopa u minuti. Izvještaj: Nismo uspjeli ponoviti problem na zemlji.
Zahtjev: Tragovi curenja na lijevom stajnom trapu. Izvještaj: Tragovi obrisani.
Zahtjev: Zvuk iz DME instrumenta glasan da ne povjeruješ. Izvještaj: Zvuk iz DME podešen na nivo u koji možeš povjerovati!
Zahtjev: IFF instrument neoperativan. Izvještaj: IFF instrument je uvijek neoperativan kad je isključen.
Zahtjev: Sumnjamo na pukotinu u staklu vjetrobrana. Izvještaj: Sumnjamo da ste u pravu.
Zahtjev: Nema motora broj 3 Izvještaj: Vizualnim pregledom letjelice pronađen motor na lijevom krilu.
Zahtjev: Avion smiješno reagira na komande. Izvještaj: Avion upozoren da se uozbilji.
Zahtjev: Čudan zvuk iz instrument table, kao da neki patuljak udara čekićem. Izvještaj: Patuljku oduzet čekić.
zahtjev: Pokusni let OK, ali je auto-slijetanje vrlo grubo. odgovor: Auto-slijetanje nije instalirano.
zahtjev: Mrtve bube na staklu. odgovor: Žive bube naručene.
zahtjev: Miš u kokpitu. odgovor: Mačka instalirana
|
|
| |